Tuesday, March 10, 2015

Senarai Harga Produk Kesihatan Shaklee

Harga Runcit Yang Disyorkan
Untuk lihat dengan lebih jelas, sila klik senarai harga di atas. Harga yang ditunjuk adalah harga runcit yang disyorkan.

Untuk membuat tempahan, sila hubungi kami melalui SMS / Whatsapp / Telegram di no berikut;

Nurhafizah - (016) 232 1042
Nizam - (016) 232 1049

Alternatif, boleh ke FB Page kami, dan PM kami disitu.

Setelah tempahan dibuat, kami akan hubungi anda untuk sahkan tempahan dan juga harga jualan. Kami juga akan memberikan no tempahan untuk rujukan anda.

CASH ON DELIVERY (CoD)

Sekiranya anda berada di sekitar Sg. Buloh, Subang, dan Kota Damansara, kami menyediakan perkhidmatan 'Cash on Delivery' sebaik sahaja produk yang ditempah ada dalam stok. 

Kawasan sekitar Shah Alam, Klang, dan Gombak, sekiranya ingin CoD, penghantaran akan dilakukan pada hujung minggu sekiranya produk yang ditempah ada dalam stok.

POS LAJU

Kawasan lain, kami akan menggunakan khidmat Pos Laju. Kami akan hantar dalam tempoh 3 hari - 7 hari sebaik sahaja tempahan diterima tertakluk kepada stok. 

Bayaran hendaklah dimasukkan ke akaun kami, dan sila email / Whatsapp / Telegram resit 'bank-in' atau 'online transfer' kepada kami untuk pengesahan.

Sebaik sahaja bayaran diterima, kami akan menghantar salinan 'Purchase Order' dan 'Invois' untuk rujukan anda. Kami turut akan memberikan 'Tracking No.' sebaik sahaja urusan Pos Laju telah dibuat.

Terima kasih di atas sokongan anda semua. Semoga anda semua kekal sihat, ceria dan bahagia disamping keluarga yang tercinta.

0 comments:

Post a Comment