Monday, February 16, 2015

Sustained Release Vita-C Plus

SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS
Vitamin C Semulajadi Dengan Pelepasan Jam Demi Jam


Shaklee Sustained Release Vita-C Plus merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa lima jam.

Sebagai satu antioksidan yang kuat, vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.

Manfaat Utama 

Membentuk Kolagen - Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu menghalang otot menjadi lembik.

Memperbaiki Simptom Pendarahan - Kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan kecederaan dan mengurangkan sipmtom flu dan selsema.

Memerangi Kanser - Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells yang melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita
.
Mencantikkan Kulit - Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

Memperbaiki Insomnia - Ia memperbaiki insomnia, iaitu stres masalah berkaitan mental seperti keresahan.

Mengekalkan Kolestrol Sihat - Ianya mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.

Perbezaan Shalee Sustained Release Vita-C Plus
  • Mengandungi 553mg vitamin C di dalam satu tablet. Sebiji oren bersaiz 100 gm memberikan sebanyak 53.2 vitamin C.
  • Pelepasan vitamin C secara berkala atau sedikit demi sedikit dalam tempoh lima jam.
Info Ringkas Shaklee Sustained Release Vita-C Plus
Saiz    : 180 tablet (boleh tahan selama 6 bulan jika hanya seorang yang makan supplement ni)
Cara pemakanan  : 1 tablet sahaja sehari 
Harga Runcit (Retail Price) : RM 92.50 sahaja

Hubungi kami melalui Telefon / SMS / Whatsapp / Telegram untuk maklumat lanjut dan HARGA ISTIMEWA.

Cik Puan CEO Harum Manis @ Fizah : (016) 232 1042
Nizam : (016) 232 1049

Atau E-Mail kami di alamat ceoharummanis@gmail.com

Boleh juga hubungi kami melalui Facebook seperti yang tertera di column kanan. (Klik FB badge kami).

0 comments:

Post a Comment