Friday, March 6, 2015

Alhamdulillah..

Assalamualaikum.

Dah beberapa hari tak update blog ni. Faktor kekeringan idea, pastu semalam pulak seharian berada diluar. Pagi, bawa Zahra Nur Iman ke Putra Medical Centre untuk ambil vaksin 'pnuemacocal'. Boleh tahan juga bilnya. Nasib baik pergi sekarang. Kalau terlewat, masuk April, kena GST pulak. Tapi, next shot, memang confirmla kena GST. Huhuhu...

Sudah tu, terus ke KWSP di Wangsa Maju. Selesaikan urusan pengeluaran wang dari akaun 2 untuk ansuran bulanan rumah. Alhamdulillah, semuanya selesai tanpa masalah. Servis dan layanan pun tip top. Pegawai KWSP tu pun siap bagi macam-macam info dan penerangan yang bagus bagi melancarkan lagi apa-apa urusan dimasa hadapan.

Semalam memang tak sempat belek blog langsung. Sampai rumah, tiba-tiba rasa macam nak demam, dan tak larat. Nasib baik Iman tidur awal malam tadi. Abahnya ni pun tidur awal. After dinner, dah terbaring dan tidur. Kesian Cik Puan dan Adam, abahnya tak dapat nak tolong kemas-kemas apa yang patut dan layan Adam. huhuhu..

Syukur, bangun pagi dah rasa ok sikit. Boleh la pergi ke pejabat. Adam dan Iman pun pagi ni senang sangat bangun dan bersiap-siap nak pergi ke tadika dan taska. Memang awal la pagi tadi bertolak dari rumah. 

Baru berkesempatan tengok blog, Alhamdulillah, tak sangka dalam sebulan lebih sikit dah cecah 1000 pageviews. Sebelum ni, ada juga buka beberapa blog, tapi tak berkembang. Hahahaha... malu nak cerita. :p Walaupun hanya 1000 pageviews dalam sebulan, jauh lebih kecil dari blog-blog yang power, tapi takpelah. Kita belajar perlahan-lahan. Bahasa blog ni pun masih terlunggang-langgang lagi. Banyak lagi kena belajar dan improve.

Pagi ni juga, akhirnya berjaya juga buka FB page untuk Harum Manis ni, dah lama merancang, tapi tak berkesempatan. Ni FB page kami;


Jemputlah datang dan like page kami. 

Sebelum berundur, jangan lupa promosi Shaklee bagi bulan Mac ni. Terutamanya produk No.1 Best Seller, ESP. Memang minuman / makanan yang terbaik.





0 comments:

Post a Comment