Monday, February 23, 2015

GLA Complex

GLA, VITAMIN E DAN MINYAK BENIH BUNGA MATAHARI

Shaklee GLA-Complex

Kebanyakkan GLA (gamma-linolenic acid) tersedia dipasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO). Shaklee GLA Complex pula diekstrak dari Borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA berbanding EPO. Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari Borage yang ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan. 

Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6. Ianya digabungkan dengan minyak benih bunga matahari dan vitamin-E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.

Manfaat Utama Shaklee GLA Complex
  • Herba tradisi yang dipercayai - Borage adalah herba kegemaran orang Barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.
  • Mengawal selia estrogen dan testoteron - GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.
  • Melambatkan menopaus - Memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.
  • Memperbaiki prostatomegaly - GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.
  • Mencegah kanser - GLA adalah anti-oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.
  • Memperbaiki inflamasi kulit - Ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema,  alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatic diseases.
  • Pelangsingan dan menghalang penambahan berat badan - Merendahkan kolestrol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone kepada kulit dan otot, untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik, 
  • Menghalang tekanan darah tinggi - Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelakkan masalah jantung seperti arteriosclerosis dan myocardial infarction.
  • Memperbaiki tekstur rambut - Memperbaiki rambut kering dan gugur.

Info Ringkas Shaklee GLA Complex
Saiz    : 60 softgels
Cara pemakanan  : 1 softgels sahaja sehari 
Harga Runcit (Retail Price) : RM 91.25 sahaja

Hubungi kami melalui Telefon / SMS / Whatsapp / Telegram untuk maklumat lanjut dan HARGA ISTIMEWA.

Cik Puan CEO Harum Manis @ Fizah : (016) 232 1042
Nizam : (016) 232 1049

Atau E-Mail kami di alamat ceoharummanis@gmail.com

Boleh juga hubungi kami melalui Facebook seperti yang tertera di column kanan. (Klik FB badge kami).

0 comments:

Post a Comment